Ska verkligen ta tag i saker och ting idag!

Hejsan,

I flera dagar har jag tänkt att jag ska göra stora måsten och istället gjort annat som att titta på serier som How I met your mother och spelat bort dagen. Men idag måste jag verkligen ta tag i en hel del saker som att hitta en intervjuperson, läsa på körkortsteorin och fixa jobbansökningar. Kanske skriva upp mig och David på lite intresselistor till lägenheter och sådant också, vi får se helt enkelt.

Mina kaniner har äntligen fått sin utebur färdig. Så igår flyttade de tydligen ut till den. Båda två ser rätt så glada ut nu vilket är otroligt skönt. De kan behöva lite frisk luft nu när det är så himla fint väder. Hoppas bara att Kiara inte blir dålig i magen av att äta gräs. Kiara blir ganska så lätt dålig i magen om hon äter sånt som hon inte är van vid men vi får hoppas på det bästa helt enkelt.

I övrigt flyter livet på och på fredag är det digiloo som gäller i Hok! Ser verkligen fram emot det, men det är annat som kommer före minsann! Så nu får jag allt fortsätta med de måsten som jag har att göra!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0