8 Månader!

Dagen har varit ganska så välfylld. Har haft en redovisning och ett prov. Kändes rätt okej så bara att hoppas på det bästa helt enkelt.

Idag firar jag och David 8 månader tillsammans. Ibland känns det som vi har varit ihop klart mycket längre och ibland känns det som att det nyss var den dagen i Augusti när jag träffade min prins. Det har varit en fantastisk tid och jag är så himla glad över att kunna dela alla dessa minnen som vi har skapat tillsammans med en så bra kille som han är!

Kort och gott, jag älskar min David för den han är! Vill inte byta ut honom för allt i världen! Och nu ikväll får han en överraskning när han kommer :)

Livet är en gåta och du är gåtans svar..
Allt annat må försvinna, om du blott stannar kvar...

Aldrig ska jag sluta älska dig.
Du är allt jag har och allt jag ber om.
Hoppas tror och vill att du ska hålla fast vid mig.
Att du är här för mig som jag är där för dig.
Ge inte upp, älskar dig så...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0