Besök på The Coffe House & Deli


Som sagt, äntligen blev vårt efterlängtande cafebesök avklarat. Tänkte berätta lite hur det var för er som undrar och funderar på att besöka det också. Alltså detta cafe var så himla mysig stämning på så att det inte är klokt. Kändes som ett ställe som jag gärna hade kunnat sitta på i ett par timmar i alla fall utan några problem. Det fanns en hel del att välja på också för typ vanliga cafepriser och David hade tydligen läst på någon lapp som satt där att man kunde välja att ha vanlig mjölk till vissa saker. Antar för te och kaffe men det vet jag inget om. Vi beställde varsin kopp te och två stycken cupcakes. Jag beslöt mig för en blåbärscupcake medan David tog en chokladcupcake. Vi var båda väldigt nöjda över vårt val av fika. Väldigt gott faktiskt! Något som var lite mindre bravar att hon kunde inte ta kortbetalning men hon hade tydligen beställt så att hon skulle  kunna göra det från och med nästa vecka. Rekommenderar detta fik starkt till alla som är sugna på att testa. Jag kommer gå dit igen, tro mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0