Besöksrekord

Eftermiddagen har varit uppbokad som jag misstänkte att den skulle vara. Var en sväng på bibiloteket och lånade tre böcker. Två stycken är skrivna av min favoritförfattare, Sophie Kinsella. Jag gillar hennes skrivsätt och de roliga händelserna i en kvinnas vardag. Lätt att rekommendera! Hämtade faktiskt även ut en sån där boksommar lapp, alltså efter att ha läst tio böcker så får man en. Ganska så värt? Ja!

Sedan jag har kommit hem från bibiloteket har jag festat på lite glass mixat med några avsnitt Friends! I like ;) Oh yeah! Jag tror att det är bland de bästa serierna som jag någonsin sätt. Jag kan faktiskt ärligt inte förstå hur man INTE kan gilla den serien. Det var precis som tough love. Fast skillnaden är att den här serien är David rätt så emot. :/

En bra nyhet är att igår hade jag besöksrekord här på bloggen. Dock är det inte mycket att skryta med, men det känns bra ändå att folk läser det som man skriver även om jag skriver det mest för min egen skull. Gillar liksom att skriva ned det som jag tänker på och känner. Kanske inte så svårt att förstå.

Nu blir det att återgå till Friends! Uppdaterar senare!

Kommentarer
Postat av: mamma

När man läser skönlitteratur för vuxna räcker det med 5 böcker. :)

2010-06-15 @ 06:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0