God morgon

Idag så är det dags för mig att bryta tv-tittar trenden och jobba. Jag ska ha möte på JP redaktionen och jag har upptäckt att de nya busstiderna är sjukt bra till det. Kommer ungefär en kvart tidigare, vilket är helt perfekt. Då slipper jag komma alldeles försent som jag brukar.

Vaknade idag med lite förhöjd temp, vilket jag tycker är sjukt obehagligt. Men jag antar att det kommer ge sig tillslut. Dessutom hade jag sjukt ont i ryggen i morse men hoppas på att de ger sig det med.

Igår laddade jag som sagt in bilderna till datorn från kameran. Härligt att bläddra igenom dem och se hur pass bra/dåliga de blev. Verkade ändå ha blivit hyffsat. Helt klart nöjd med det. Dags att återgå till verkligheten tror jag och se om jag har fått något mysigt sms från David!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0