Körkortsteori

Äntligen är en till kurs helt avklarad, körkortsteori. Vilket väsen det har varit med denna kurs. Både böcker, lektionsupplägget samt betygssättningen. Trots att kursen var skit måste jag säga att det var ju inte särskilt svårt att få högt betyg på kursen.

Känns skönt att äntligen lämna tillbaka den stackars teoriboken så jag kan öppna min egna istället. Fast det tråkiga är att jag inte på något sätt har garanti på att jag kommer klara det andra teoriprovet. Här krävdes det 30% för att godkänt, på det riktiga tror jag att det är 85% procent om jag inte minns fel. Det är ju sjukt surt...

Men, men... En kurs mindre att ha nästa termin när jag kommer tillbaka :) Slutade i alla fall med ett vg. Slutet gott allting gott, för så är det väl man brukar säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0