Kvällen igår

Igår var kvällen helt great, bortsätt från alla dessa blodsugare som lever i vår källare. När David kom så hade jag hunnit med att duka, tända massa ljus och nästan helt färdig med maten.

Vi åt enchilas med quornbitar, ärtor, majs, paprika, bönor med en currytouch! Blev hyffsat gott. Jag som har en smula svårt för bönor tyckte att det var en aning för mycket. Men David verkade inte ha några problem med det!

Sedan fick han sitta nere i källaren tillsammans med blodsugarna och vänta på att jag skulle en kvart senare komma ner med en färdig kladdkaka samt vaniljvisp tillsammans med melon och banan. Sjukt gott måste jag säga. Det var som sagt den där kladdkakan som jag har lagt ut recept på tidigare, ni vet den med kesella.

En lyckad, mysig kväll helt enkelt. Jajamän :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0