Lite off?

Har varit ganska så off de senaste dagarna. Men för en gångs skull tänker jag inte överrösa er med dåliga ursäkter. Låt mig bara säga så här, jag har prioriterat lite annorlunda.

Anyway. Igår försökte jag och David testa det där Vegan Cafét som ligger i Jönköping. Men vi hade ju oturen att missa det totalt. De stängde klockan tre på lördagar och på söndagar stängt. Så nu satsar vi på måndag eller tisdag. Jag är riktigt sugen på att testa detta fik. Jag tror det kommer bli en rolig upplevelse. Verkade i alla fall vara rätt så normala cafépriser, med det menar jag att det kommer kosta skjortan men det är nog lätt värt!

Har skickat in jobbet idag och det känns bra att ha det avklarat. Ytterligare lite tid som man kan skriva upp på lönelappen! Härligt!

Nä, nu ska jag dra mig. Skriver senare!

Kommentarer
Postat av: mamma

Så trist, du som var så nyfiken på fiket. Nåja, bättre lycka nästa gång.

2010-06-13 @ 19:26:07
Postat av: David

Haha, "vanliga cafépriser = kosta skjortan" =) Så sant så sant :) Men det blir kul ändå! Som allt annat med dig <3

2010-06-13 @ 19:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0