Mål för sommaren 2010

Jag kom och tänka på idag att jag kanske borde sätta mig ner och tänka ut vad vill jag med sommaren 2010. Så jag listade upp en hel del saker.

  • Försöka hitta ett jobb
  • Övningsköra riktigt, riktigt mycket!
  • Lära mig körkortsteorin sjukt bra!
  • Försöka utveckla mina kunskaper inom fotografering
  • Komma igång med läsningen

Dessa punkter känns som jag borde fixa och det känns inte overkligt på något vis alls faktiskt. Målen är rimliga och jag vet att jag kan klara av dem om jag bara kör på. Detta blir bra. Det tror jag.

Har förövrigt redan sökt ett jobb på Ica idag till hösten då. Men vi får se om jag får det. För tillfället behövde de inte folk men vem vet kanske blir aktuell om de behöver till hösten. Hoppas kan man ju alltid.

Hör av mig senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0