Märkt David missbrukare!

Åh, dagen har varit så fruktansvärt lång. Har tänkt en massa på David och allt! Känns så underbart att vara med honom! Helt fantastiskt faktiskt. Visst är det nästan så att jag vill ta fram en glaskula och se in i framtiden bara för att få se om vi kommer vara lika bundna till varandra som vi är nu. Hoppas det!

Snart bär det av till honom. Även om jag kommer få vänta på att han slutar så tar jag nog tåget in till Jönköping vid tjugo i åtta. Så jag antar att det blir att gå SAKTA till Science Park. Väldigt sakta! haha!

Att bero på något helt annat så har jag pratat med Summer idag. Var sjukt länge sen och jag insåg att jag har missat massor. Men hoppas verkligen på att vi kan hålla bättre kontakt i framtiden!

Nä, nu får jag nog plocka ihop!

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: David

Klart att vi kommer vara det! Minst! ;) <3

2010-06-07 @ 22:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0