Massa timmar

Helt sjukt vad mycket jag har jobbat sen senaste löningen. Jag har räknat ut att jag har jobbat 13 timmar hittills denna månaden och jag har mycket mer kvar. Jag har t.ex. lite att göra denna veckan och då blir det en del. Alltså det känns redigt gött att se att man lägger ner tid igen på Rookie istället för att vara den personen på mötet som alltid säger att den inte kan. Känns bra att vara den där personen som säger ganska raskt jag kan, jag har tid med vetskapen att man kommer hinna.

Jag hoppas verkligen att jag kommer hinna jobba en hel del under sommaren och att jag får ett gött schema sen till trean så att jag kan fortsätta vara den personen som säger att jag kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0