Nu har jag planerat Davids liv tillsammans med...

...Daniel Eklund!

Nämligen så här, jag loggade in på msn idag för typ första gången på riktigt länge och vad händer. Det första jag gör är att jag och Eklund planerar mitt liv tillsammans med Emma och Davids liv tillsammans med Eklund.

OsKill säger:
men kan ju vara bra att få lite aning om var hon kan tänka sig att bo utanför mullsjö

sofiejh säger:
Jag och Emma pratade om sånt för ett tag sen.
Vi pratade om att både du och David verkar vara så hemmakära, alltså vill bo kvar i Jönköpingstrakten medan jag och Emma pratade om att det hade varit roligt att bosätta sig någon annanstans i Sverige, sedan kom vi fram till att vi troligen skulle befinna oss i Jönköpingstrakten om typ 10 år i alla fall xD
Annars kan ju du och David bo kvar här och bli ett par så kan ja och emma flytta någon annanstans i Sverige

OsKill säger:
haha,jo!hon sa de men hon hade ingen idé om vart eller varför har man jobb kan man ju inte bara flytta heller i dom här tuiderna...
hihi,ni får göra de ja och david kan ha det mysigt

sofiejh säger:
haha jo jag kan tänka mig det ;P
Jo jag vet.   Har inte heller funderat på vart. Men skåne hade nog vart fint   Fast David vill nog inte bo där med mig ^^ Råkade nämna att jag tycker skånska killar har en söt dialekt   
Men och andra sidan ska varken jag eller David bosätta oss i Norge eftersom han tycker att norska flickor har en söt dialekt! ^^

OsKill säger:
haha,skåne är fint men inte så ja villbo där kan ja åka dit ist
*håller med david  norge blir bra!kännar 40,000 i månaden där på det jobbet ja gör nu me

sofiejh säger:
haha! Jo men dyrt blir det för allting är ju dyrare i Norge än i Sverige. OM ni inte bosätter er vid gränsen och pendlar över till Norge och jobbar och raggar brudar

OsKill säger:
haha,det låter perfekt tycker ja^^


Med andra ord önskar jag David och Daniel ett långt och lyckligt liv :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0