Powerpoint prov

Tog bussen idag på morgonen. Kändes skönt att inte behöva oroa sig för att man inte har pengar på kortet. Dagen inleddes med ett powerpoint prov. För er som inte vet så påbörjade jag en datafördjupningskurs förra året. Under den kursen gjorde jag tre prov; Allmän IT, Windows XP samt Word. För att få det där datakörkortet så behöver man klara sju prov. Jag gjorde nu mitt femte prov idag och jag lyckades precis få godkänt på det, alltså 75 %.

Är ganska frustrerande att veta att jag behöver fixa två till prov innan nästa vecka men det är bara att ta sig i kragen och öva på excell samt excell databas.

Tror faktiskt att jag ska göra det redan nu... Ikväll väntar en intervju. Hoppas allt går fin fint....

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att ha det avklarat också. Just two to go...

2010-06-04 @ 14:30:59
Postat av: Moster Kina

Mm heja på snart är det sommarlov.....

2010-06-05 @ 18:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0