Vegan Café has come to town

Läste härromdagen i JP att det har öppnat ett vegancafé i jönköping. Sjukt bra initiativ tycker jag eftersom jag börjar inse hur mycket problem allt blir så fort man ska ha lite specialkost. Och som vegan kan det ju bara vara jobbigare att hitta ett enda ställe där de har någon form av mat/fika utan ägg, smör, mjölk, grädde m.m.

Helt grymt! Måste gå dit någon dag i sommar med David och testa :) Man måste ju stödja det som man tycker är rätt och då är jag grymt på att stödja detta! (Trots att jag inte är vegan) :)

Kommentarer
Postat av: David

Nice, måste vi testa :) Alltid kul med ny inspiration på matfronten =) <3

2010-06-06 @ 12:08:57
Postat av: Tina

Läste också det! :D

Åh jag skulle med vilja kolla in där nån dag?

Kan inte vi göra det i sommar också?

Saknar dig <3

2010-06-09 @ 11:54:01
URL: http://bloggtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0