Weekendtrip!

Hejsan allihop.

Idag ska jag och David resa bort över helgen. Jag har ingen aning om vart eller vad vi ska hitta på. Allting blir en överraskning. Härligt! Jag är övertygad om att David kommer på något alldeles utmärkt. Vädret sägs ju inte bli så bra i helgen men jag är övertygad om att SMHI har fel som vanligt. Jag tror att oavsett väder och var vi hamnar så kommer detta bli jätte bra.

Som ni kanske förstår kan jag inte lova så mycket uppdatering i helgen. Jag vet inte alls vart vi kommer stanna eller om det kommer ens finnas möjlighet till internet. Dock kommer jag ta med mig datorn ifall om att. Jag hoppas på att möjligheten finns helt enkelt. Måste ladda kamerabatteriet också!

See ya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0