Ett kallt helvete

Jag som trodde att helvetet var varmt men nej. Det är här och det är all denna snö! Usch. Visst är det vackert när man tittar ut, men det är inte roligt att gå ut och gå i all snö. Tar evigheter att komma fram :/

Ja, ja. Idag har jag och David vart tillsammans i fem månader men jag tror inte att vi kommer lägga mer vikt på det än så. Vi firar nog sex månader lite mer vilket känns väldigt vettigt. Dock saknar jag honom väldigt mkt. Känns konstigt att vara ifrån honom så här mkt men det spelar ingen roll, bara att gilla läget och se det som att det kommer bli enklare sen.

Har faktiskt vart ute och övningskört och sladdat ;) Rikigt kul måste jag säga. Det sjukt kul att övningsköra med mamma. Känns bra men jag hoppas att David snart kan åka med och säga vad jag ska tänka på eftersom han ändå vet vad de kollar efter.

Nu så är det dags att ta tag i min att göra lista. Så här ser den ut idag:

- Plugga körkortsteori
- Göra en tyska läxa
-Öva till svenskan
- Skriva recentionen -Klart
- Öva på piano- samt sångläxan- halvfärdigt

Kommentarer
Postat av: David

Du är så duktig! :) Jag saknar dig sjukt mycket! Grattis till oss på femmånadersdagen (A) <3

2010-03-02 @ 19:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0