Luddisgubben

Jag är orolig och det är kanske inte så konstigt. Igår hittade vi en grej på Luddes svans som växte rätt ut inifrån väldigt läskigt faktiskt. Det som stör mig mest var att jag var medveten om att den skulle trilla av eftersom Scilla hade en likadan och jag tänkte ta bild på den men ändå gjorde jag inte det! Vi får la se hur det går men jag är ändå glad över att vi hittade det.

Igår var det en bra kväll. Umgicks med Emma och Eklund och vi pratade spelade musik och drack te. Pappa har allt fått sig en ny kompis ;) David kom sen över och var med. Men sen bar det hemåt och käka och sen gå och sova. Igår kom förövrigt min ruta ut, men det syntes inte att jag hade varit delaktig i sidan vilket jag blev ganska besviken på eftersom det tog ändå sin lilla tid att fixa klart det. Mailade redaktören och hon sa bara att så funkar det i tidningsbranschen. Rätt roligt ändå att reporten som gjorde enkäten fick både sitt namn och en bylinebild i tidningen, jag fick inget alls. Reporten som gör enkäten kommer alltid i sista hand brukar det heta. Nej, inte denna gången!

Ja, ja! Idag ska jag göra en intervju och det kommer nog bli ganska roligt. Hoppas i alla fall att mitt namn kommer stå med denna gången.

Nä nu så får man pyssla med annat. Tjabba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0