Snart så...

Hejsan allihop.

Nu är det inte många dagar kvar till lovet. Men först är det prov och inlämningar. Dock kommer jag inte lämna in allt i tid ändå.. Lite surt, men det är bara för mkt just nu som ska vara klart. Men men.. Lovet kommer i alla fall inledas med att fira min och Davids 6 månaders dag.<3 Tyvärr har vi inte kommit på hur vi ska fira den. What? Tidigare var planerna på en underbar myskväll med god mat och sånt. Tyvärr verkar det inte bli så eftersom vi vill vara själva och ingen verkar riktigt ställa på det att lämna oss själva så vi har ingen aning om hur man ska göra.

Sånt är livet ;)

Snart är det dags för skolan, ganska härligt på sätt och vis med tanke på att det är två lektioner idag, gör mig inget ;) Annars vet jag inte hur dagen kommer att bli faktiskt. Hör av mig senare vetja :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0