Veckan...

Hejsan allihop!

Veckan känns just nu redan planerad. Nu vet jag precis vad jag ska käka för mat i skolan, vad jag ska göra, vart jag ska sova och vart jag ska vara. På sätt och vis känns det lite tråkigt att inte ta dag för dag som jag gjorde innan men på sätt och vis är det ganska skönt att veta om vad som kommer att hända. Ja det är ju fördelar och nackdelar med allt som ni vet, så att säga ;)

På söndag kommer Lera hem till mig och detta innebär att på lördag så gäller städning och flyttning. David har tydligen någon luftmadrass som jag ska sova på under den veckan. I alla fall om han inte vill trängas i soffan när han kommer hem till mig. Men innan dess så blir det antagligen att träffas med Davids polare. Det har varit ett helvete att boka in någon dag som alla kan och har lust, men nu så har det äntligen blivit av. :) Härligt!

I övrigt flyter livet på. Ludde ska opereras på fredag och jag är väldigt nervös över detta men jag hoppas på ett bra resultat. Hellre att han opereras nu än att hela svansen försvinner. Läxorna som vi har nu i närheten är i princip klara så nu är det bara att börja öva till provet! Det funkar, i alla fall för mig ;)

Nä, nu så får jag ta och fixa med annat! Håll utkick på torsdag i JP!


Kommentarer
Postat av: Eve

Hoppas det går bra med Ludde! Gå ut och gå en promenad i helgen kanske? :)

2010-03-17 @ 19:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0