Ännu ett prov avklarat

Jag kom hem för några timmar sedan. Typ snart två... Engelskan gick fin fint idag. Jag och Emma blev i princip klara med all text till vårt arbete, vilket är skönt. Jag hade också nationellt prov i Engelska med Alexander i klassen. Jag tycker att det gick ganska så bra. Jag tror det viktigaste var att kunna prata hyffsad engelska vilket jag tror jag lyckades med. Som jag och Emma sa, nu känns det inte som att vi har så mycket kvar i skolan. Trots allt har jag ändå redovisningar, prov, nationella prov, tester m.m. Så än har jag inte riktigt sommarlov. Men det löser sig allt.

Nu är det inte många dagar kvar i skolan. 13 dagar närmare bestämt. Imorgon blir dessutom inte riktigt heldag eftersom jag inte har några spellektioner alls. Gör absolut inget! Har faktiskt börjat tröttna lite, men jag hänger i kursen tills den slutar innnan jag säger upp fortsättningen. Tänkte ta det någon dag med Christina.

Tänkte laga något nytt idag. Jag tänkte uppdatera bloggen med recept om det blir gott och om jag förevigar det, vilket jag hoppas på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0