att utveckla kunskaper.

Ja, som de flesta redan vet har jag gått och blivit sjuk så här lagom i slutet av läsåret då man verkligen vill ge allt och lite till. Men jag kan nog faktiskt skylla på otur blandat med stress. Trist men sånt är livet. Därför har jag nu passat på att ladda in alla mina bilder som jag har tagit sen i mitten av Februari. (Jag vet, är kass på att ladda in bilderna på datorn.) Men trots att jag så sällan lägger in bilder på datorn och kollar på dem ordentligt har jag faktiskt hunnit utveckla mina kunskaper enormt mycket. Inte bara lärt mig min kamera bättre utan även lite yttligare redigeringskunskaper har man allt stoppat ned i ryggsäcken.

Visst, nu vill jag inte påstå att jag är en sån där höjdare på varken att ta bilder eller redigering. Men med tanke på hur otroligt lite tid jag ägnar mig åt detta blir jag faktiskt glad för de där små framstegen som många kanske inte riktigt ser. Fast och andra sidan, de saker jag ägnar mig mycket tid åt och utvecklar mig undan för undan vägrar jag att upptäcka de där framstegen förs jag har kommit en mycket låååååång bit framåt!

Idag la jag lite tid på att redigera några bilder på Davids katt som jag tog i mitten av Februari. Tussi är tydligen, enligt David väldigt svår att få bra på bild men jag tycker inte det. Hon verkar vilja bli värsta toppmodellen även om hon i så fall får satsa på plussize ;) haha. Tussi är grymt söt måste jag säga, vilket ni säkert märker på bilderna nedanför.

Aja, ha en bra helg :)))// sofie






Kommentarer
Postat av: David

Fina bilder på fin katt ;) Tycker du är jätteduktig på att ta kort, och redigering börjar ju också gå bra :) Med tålamod så (A) <3

2010-05-08 @ 21:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0