Fullt upp

Vaknade på morgonen och insåg att jag har haft världens konstigaste dröm i natt och därför blev jag tvungen att berätta det för David. Lyckades få honom att gapflabba det första som skedde på morgonen. Ett gott skratt förlänger livet eller vad är det man brukar säga?

Jag var förövrigt sjukt seg i huvudet idag. Klarar inte av att sova så lätt på nätterna som jag har gjort de två senaste nätterna. Antar att det är för att pappa har sett på film med hög volym trots att man har bett honom sänka. Är ju inte jätte bra insolerat till mitt rum liksom.

Körkortsteorin var skit som vanligt. Bea hoppade av kursen och jag förstår precis varför. Hade det inte varit för min lathet över att ha ytterligare en kurs nästa år hade jag nog gjort detsamma.

Imorgon planerar jag att göra ytterligare ett körkortsprov, så jag blir av med det. Men jag ska nog gå igenom teorin med David ordentligt ikväll så jag minns det mesta som behövs. Perfect :)

Ikväll blir det work och tjäna pengar, pengar ;) haha! Bylinebilder på arbetstid är inte fel :) Ska faktiskt ta åt mig en del jobb också tänkte jag. Behöver ju pengarna och då kommer jag dessutom inte ha skolan att tänka på. Härligt.

Fick erbjudan till en spelning igår också. Känner mig rejält taggad på det men vi får först se om det går att lösa. Som sagt, fullt upp :) Akta för väggen helt enkelt!

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0