Gott & blandat, ungefär som godispåsen ;)

Hejsan allihopa!

Jag måste bara säga att det är så härligt med ett par dagar ledigt lite här och där. Ser verkligen fram emot det stora lovet som bara är om några få veckor. Längtar verkligen hur mycket som helst!

Idag var det en tripp ner till biblioteket som gällde, dock blev det att cykla hem lika snabbt till den nystädade lyan eftersom de hade det stängt. Otur för mig eftersom jag inte har lämnat tillbaka en bok som jag har haft ett par dagar för länge. Jag får gå dit igen på måndag helt enkelt!

Hm... vad är mer nytt. Jo, just det! Jag och David hade igår en supermysig kvällsmat igår. Vilket vi kommer ha på lördag igen ;) Vi lagade creps, hur gott som helst. Vi körde med en kantarellstuvning, redigt gott faktiskt. Jag tog faktiskt ingen bild på det tyvärr eftersom batteriet i min kamera är slut. Vilket är synd eftersom jag har just nu massa fotoidéer som jag gärna hade velat testa inom den snaraste framtiden. Jag brukar inte precis vara ljushuvudet när det gäller att komma på sådana idéer utan det brukar bli i stundens hetta när allt är på datorn som jag tycker att en bild är bra eller kanske dålig. Fast måste säga att det är extremt roligt att ha massa idéer även om det kanske bara är tillfälligt :)

Vad långt detta blev. Kanske är bäst att jag slutar skriva så att ni som läser min blogg faktiskt orkar läsa dem!

Ha det gött! Kram Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0