Hårförändring

Ni som känner mig har kanske ett vagt minne av att jag klippte av mig håret, riktigt kort November 2008. Nu har det gått 18 hela månader sedan jag klippte mig, ganska exakt faktiskt. Nu har jag betydligt längre hår än vad jag hade då och jag tänkte ladda upp två bilder en från när jag precis hade klippt mig och en bild jag tog idag efter ha plattat håret. Skillnaden är enorm vill jag bara säga. Enjoy it helt enkelt!


2008                                                                      2010 Framifrån


2010 Bakifrån


Så vad tycker ni, vilket var egentligen bäst???

Jag kan på sätt och vis känna mig mer bekväm med denna frisyr jag har nu, men jag får så jäkla tjockt huvud så att det inte är sant  så jag vet egentligen inte vilken frisyr som jag borde ha. Aja tänker ju aldrig klippa så himla kort igen i alla fall. Men lite tuppkam är ju alltid fräckt ;) Hahah!

Tredje inlägget idag, jag bättrar mig :)

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0