Legenden om Zorro

Sammanfattningsvis har kvällen och dagen varit riktigt bra. Fylld med Naturkunskap, soppa, kladdkaka och frukt. Låter en smula läskande va? Jag och David har sovit bort säkert en halvtimme i alla fall om inte mer, men vad gör de? Efter sovpausen och pluggandet var det dags att baka min och Davids berömda, nyttiga kladdkaka. Tänkte slänga upp receptet på bloggen någon dag. Troligtvis imorgon, så att alla kan ta del av den. Idag var det ju egentligen jag som bakade den medan David var på toa. Tio minuter att slänga ihop smeten och drygt en kvart i ugnen. Ja lite tid kan man ju faktiskt ödsla bort på lite efterrätt, eller vad säger ni?

Nu ikväll har vi kollat på Zorro. Rätt roligt faktiskt :) Har ju sett filmen förrut men det var ett ganska bra tag sen nu. I slutet på filmen började jag känna mig lite varm och konstig i magen. Jag hoppas verkligen att det håller sig där och inte utvecklar sig till något liknande som David hade. Man vill ju aldrig att mamma ska ha rätt om en sådan sak ;) Nä, mammor ska ha rätt om saker som är vettiga. Typ som ha jacka trots att man tror att det är varmt som senare visar sig vara kyligt, eller vilka kläder som man ska ha på sig till en intervju. Eller vilka killar som är bra för en. Fast ibland gör det inget om  mamma har fel, eller hur? Haha.

Nä, nu är det dags att bädda ner sig under täcket och sova bort illamåendet och vara sådär riktigt frisk och pigg imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0