Övningskörning

Dagen har varit fylld med roligheter både för stora och små, skämt åsido givetvis. En del av dagen var vi hemma och hade det riktigt göttigt, medan en annan del var vi iväg och fikade i Martinsgården tillsammans med Davids familj och släkt. Väldigt trevligt måste jag säga. Det är alltid lika roligt att vara med både hans familj och släkt men i och för sig allt blir alltid roligt tillsammans med honom. Vi åkte därifrån lite tidigare dock eftersom vi hade bestämt att övningsköra på industriområdet i närheten. Gick sjukt bra om jag själv får säga det. Jag satte de där delarna som David ville som ett smäck;) Nästan i alla fall. En del gick bättre än det en andra så att säga. Men visst, nöjda är vi absolut.

Nu när vi kom hem blev det att plugga, men det gick nog fint. Imorgon gäller det att göra två nationella prov i tyskan samt en skrivuppgift i Engelskan. Går nog bra. Men då ska jag vara ordentligt utvilad. Godnatt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0