Sjuk

Vilken överraskning, sjuk...IGEN!

Jag avskyr att vara så här lättmottaglig till alla sjukdomar. Denna veckan är liksom så himla hektisk som den är. Prov, jobb och möten. Så blir nog bara hemma idag. Imorgon är det back on track som gäller. Hoppas jag i alla fall.

Som några av er redan vet så blev David magsjuk i fredags och det struntade jag katten i utan jag skulle minsann dit ändå. Jag hade ju liksom varit hos honom på morgonen ändå. I lördagskväll blev jag väldigt illamående och efter det har de la hängt i sig. Synd måste jag säga. Men det går nog bra ändå.

Har precis fått ner lite smoothie så hoppas att det hjälper till lite i alla fall. Tänkte nu sätta mig och plugga naturkunskap, ska ju ha prov imorgon och jag känner att jag behöver få ett bra resultat. Allt slit som man har lagt ned i snart ett år ska inte ha varit förgäves på grund av lite sjukdom...

Uppdaterar givetvis senare under dagen.



Davids farliga katt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0