Skoldag

Igår var uppdateringen himla lam måste jag säga. Lyckades bara en gång, tillskillnad från helgen. Har liksom aldrig uppdaterat så mycket som då.

Idag hade jag prov på morgonen i Naturkunskap. Helknepigt prov som vanligt men jag håller tummarna på att det gick bra i alla fall. I stort sett var jag nöjd med mina prestationer eftersom jag visste det mesta som jag behövde. Vädret har man inte lika tur med. Är blåsigt och lite regnit men jag är glad ändå. Har inga grejer som jag behöver ha klart i veckan emot vad jag redan har och det är ju inte fel.

Tänkte idag leta upp mina betyg ur mitt skrymsle och kopiera det så jag har lite att ge till förhoppningsvis min framtida arbetsgivare.

Nu ska jag dra mig. Uppdaterar senare idag.

Kram...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0