Tut tut!

Japp, då var man tillbaka mellan klassrummets fyra väggar. Lite tråkigt med tanke på att jag fortfarande inte är helt frisk men samtidigt bra att slippa missa så mycket. Funderar på om man ska göra sitt dataprov idag eller inte. Hade gärna velat ha de avklarat men samtidigt hade det varit gött att slippa. Aja, det löser sig. Emma och jag är väl lite halvgalna på vår handledare inom projektarbete men det funkar. We can work it out ;)

I eftermiddag ska man in till Jönköping för att gå handledarkursen igen eftersom David ska övningsköra med mig. Går nog alldeles utmärkt tror jag. Lite trist att sitta i ett antal timmar och lyssna på en som står och pratar om allt möjligt och ingenting. Tumbs down. Men det positiva är att sen så kan det kastas kritik över alla tusen fel som jag gör medan jag sitter bakom ratten. Lät inte så bra det heller, men tro mig det är det.

Allt blir toppen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0