Världens bästa mamma!

Helgen har hittills varit bra. Fylld med pastasallad och kesella klass framför Eurovision, det kallar jag lycka det. Igår jobbade jag under marknaden i Jönköping. Jag och Emil var ute och gjorde enkät som kommer på torsdag. Gick nog hyffsat ändå. Har även skrivit klart min krönika idag. Jag har faktiskt jobbat 5 timmar hittills denna månaden som jag kan skriva upp på lönelappen och fler kommer det att bli. Bara nästa vecka ska jag göra toppreportaget. Härligt! Det känns faktiskt bra att vara lite aktiv igen på jobbet. Men jag hoppas att det ändå är förståeligt varför jag inte har jobbat så mycket nu på den senaste tiden. Det är inte det att jag inte vill jobba eller ha pengar för den delen för det vill jag utan det är mer att jag inte har känt att jag har haft tiden och orken till att jobba den tid som det tar.

Nu är det i princip bara en riktig vecka kvar i skolan och det börjar kännas att det är mindre och mindre att göra. Nu så är det bara en fråga om hur snabbt den här veckan tar för snart har jag gått ut tvåan :)))

Vill även slänga in en morsdag hälsning till min underbara mamma.

Jag vet att jag inte är hemma särskilt mycket nu för tiden eller kanske inte alltid visar heller för den delen hur glad jag är för att kunna ha möjligheten att prata med dig när jag behöver det. Men jag hoppas att du ändå förstår hur mycket du faktiskt betyder för mig. Trots att jag inte är hemma nu så sänder jag dig massa tankar under hela dagen om hur bra du är! Helt klart är du världens bästa mamma!!!!



Kommentarer
Postat av: mamma

Tack, till världens bästa dotter!

2010-05-30 @ 20:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0