6 veckor kvar....

Tisdagmorgonen avklarad. Så nu har jag ett engelskatal mindre och en gruppuppgift som nästan är så färdig som den kan bli. Nu är det bara två till saker som ska vara klar denna veckan sen kan jag njuta av en ullaredslördag, eller något? Kanske är synd att bli av med allt innan imorgon då David åker, men jag kan säkert hitta på annat att roa mig med. Men känns bara så skönt att bli klar med allt innan sista dagen.

Jag kan nog inte riktigt beskriva hur mycket jag längtar tills helg. Jag och Emma räknade ut att vi hade ungefär 6 veckor kvar i skolan. Hoppas att det går redigt snabbt så att vi sedan har ett långt, långt jullov att se fram emot. Allt som för tillfället snackas om på skolan det är vart alla ska ta vägen. Ettorna och tvåorna ska ju byta skola tills trean och det är ett evigt samtal om vad som kommer hända sedan. Gunnar, syon har nog mer än någonsin tidigare att göra nu. Hitta skolor till alla elever, bokstavligen. Oss treor kommer han hjälpa hitta högskoleutbildningar och de övriga gymnasieskola. Ja, jag hade nog inte velat vara i hans kläder nu.

Emma och jag har även börjat leta jullåtar till vardagsgemenskapen. Senare när jag visade David en av låtarna som vi skulle köra så hävde han ur sig: "Skona mig, Sofie." Jahapp. Schyssta klubben här ja, det märks! haha. Jag fick senare en förklaring på det, så att säga.


David och Amys söta katt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0