Julstök i lilla Mullsjö

Nu så är det julstök på gång här hemma i Mullsjö. Jag är för tillfället barnvakt till min lillebror medan mina föräldrar är ute och roar sig med bio och god mat, de behöver dem tycker jag. Så hur fördriver man tiden? Jo, man bakar julgodis till vardagsgemenskapen. Jag och Emma ska sjunga på den tisdag den 30 november och även sälja lite julgodis som pengarna kommer att gå till Tanzania.

Jag har hittills hunnit med snickers och snöbollar men jag har tre sorter kvar att göra; knäck, wienernougat och brända mandlar. Om jag kommer ihåg så kanske jag kan ta lite bilder när allt är klart som jag kan slänga upp här och läska er andra.

Men återigen till julstöket...

Kommentarer
Postat av: Moster Kina

Mmm julgodis, mina burkar är såå tomma om det skulle bli mkt ....

2010-11-21 @ 14:25:31
Postat av: mamma

TACK

för present och barnvaktandet.

Det var såå uppskattat!

Kram

2010-11-21 @ 16:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0