skola och körkort

Igår tog jag tag i vissa saker som jag egentligen har skjutit upp mer och mer. Bokade faktiskt både riskettan och en körlektion. Så med andra ord kommer jag definitivt göra en satsning nu och sen förhoppningsvis ta mitt körkort väldigt snart. Eller, jag hoppas i alla fall. Men jag tycker definitivt att det är en väldigt bra början. Bara hoppas på att allt går vägen. Jag måste i alla fall erkänna att jag är en smula nervös, men det kommer säkert ordna sig!

Sitter nu i skolan och väntar på att lektionen ska börja. Har ungefär ett par miljoner saker att ta tag i, men förhoppningsvis så kommer jag imorgon lämna in min H&M uppgift och ha en sak mindre att tänka på i stundens hetta. Nu gäller det bara att hålla tummarna.

1 vecka och 6 dagar kvar tills vi får nycklarna.... :)

Kommentarer
Postat av: Moster Kina

Vad spännande med att flytta till eget boende, Lycka till ....

2010-11-18 @ 21:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0