Utvilad efter en intensiv gårdag

Jag har sovit som en stock rent ut sagt inatt. Jätte härligt att vakna på morgonen och känna sig pigg efter en sådan intensiv dag som igår. Givetvis är det fortfarande snöstorm men jag hade inte väntat mig något annat. Har hört att det ska hålla på att snöa tills imorgon, vi får se hur det blir med den saken. Så länge det inte snöar massa på måndag så är jag sjukt nöjd.

Egentligen tänkte jag inte skriva så mycket här för tillfället. Tänkte skriva klart en sammanfattning av det som jag ska försöka kunna till provet som vi har på fredag. Men i nästa inlägg så kommer det en del bilder från gårdagen. Så ni har lite att se fram emot i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0