Vinterdesign



Äntligen så är min vinterbloggdesign
färdig. Det bästa är att jag har gjort allting helt själv utan Davids hjälp. Försökte tidigare i veckan tigga lite hjälp utav honom, men han verkade inte så sugen så tänkte att jag skulle försöka själv. Nu har bloggen blivit bredare, så att jag kan lägga upp bredare bilder, lite större text och med mitt favorit-teckensnitt; arial narrow.

Jag är supernöjd, och jag hoppas att ni också ska gilla den. Jag är förtjust i den mörkröda färgen, så nu kommer bloggen matcha min och David lägenhet också.  Som ni kanske har märkt så är det inte heller enbart ute som det snöar.

Om det fortfarande ser ut som vanligt så är det bara att uppdatera sidan genom knappen F5.


Kommentarer
Postat av: mamma

Snyggt!

2010-11-27 @ 08:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0