2 dagar till helg

Nu är det torsdag, vilket innebär två små dagar kvar tills helg. Det säger man inte emot! Idag väntas en hel del spännande saker för mig och David. Vi ska faktiskt åka till Erik och vår blivande lägenhet för att mäta lite och så. Frågade mamma om hon ville följa med, men hon tyckte synd om han som bodde där så hon stod över det. David frågade sin mamma och hon skulle se, eftersom hon hade en del att göra. Så jag antar att hon ringer och talar om sen hur det blir, ja på ett ungefär i alla fall.

Snart har jag historia redovisning känns skönt att kunna skriva av en till sak efter idag. Jag kan det hyfsat så jag är rätt så nöjd med att göra det idag. Känner att jag vill bara bli av med allt vad skola heter fram till lovet så jag kan fokusera på jobb och rensa ut rummet tills flytten. Vill liksom komma igång med det, men jag vill inte göra det förens jag vet att jag kan slutföra det. Kanske är en dålig ursäkt när jag säger att jag gillar inte att ha stökigt omkring mig. Vid ett sånt länge så vet jag att mamma hade sagt; "Det märks inte, Sofie". Och jag hade svarat: "Du har så rätt så". Ja på ett ungefär i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0