Blandat

Som jag berättade igår så har jag och David ansökt om en lägenhet. Härligt, då kanske man är ute ur huset till början av nästa månad. Men innan vi bestämmer oss helt och hållet så ska vi kolla på en till lägenhet, i Huskvarna. Detta blir på söndag som detta sker och innan dess så har jag fullt upp. Är jag ledig nu för tiden? Svar: NEJ!

Igår fick vi hem frukt och grönsakskorgar hem till kära lilla villan. Ska bli spännande ikväll och laga mat, kanske kan testa något med blomkål i? Vi får se helt enkelt. Annars flyter allt på... Ludde ska få en ny nosgrimma eftersom han har pajat sin förra. Han är utbrytarkungen nummer ett säger jag bara. Så jag tröttnade helt enkelt på att ha 200% koll på honom och bestämde mig för att spendera lite pengar på en ny. Hoppas att den håller lite längre bara. Köpte dessutom ramar till Maggans tavla som vi ska sälja under konserten. Annars tar jag dem och har dem för sig själv.

Nu blir det lunch och jag är så jäkla taggad till konserten som är imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0