Dålig morgon

Härlig morgon? Nej inte precis. Vaknade upp med en klart mycket värre träningsvärk idag än vad jag hade igår. Visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Minsta lilla vridning i sängen gjorde att kände inget annat än smärta. Seriöst kan träningsvärk verkligen bli så här jobbig?

Ännu mindre roligt var att kliva upp strax innan sju trots att jag inte har någon morgonlektion idag. Börjar 12 och kliver upp vid sju. Ja, det blev inte riktigt min dag idag känner jag. Men det som är bra är att jag har nog så gott som blivit klar med historian och svenskan. Snart dags för inlämning i det kanske? Kommer bli så skönt att bli av med den där uppgiften och känna att jag är färdig med historian. HELT OCH HÅLLET. Har dessutom övat lite till mitt prov som jag ska ha på torsdag. Kan en del nu, men inte allt... Långt ifrån tyvärr. Men det är väl bara att öva på och göra sitt bästa som med allt annat.

Tänkte nu fixa med en av mina psykologi uppgifter. Skulle vara skönt att komma en bit med dem också. Kanske till och med bli klar med dem. Känns lite sådär att inte ens ha börjat med dem men det är väl också bara att ta tag i det. Hoppas verkligen på att det blir god mat idag i skolan för jag är hungrig som en varg eller något.


Mitt allt! Hoppas att du förstår vad du betyder för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0