En röd höst









Hösten är vacker så länge som solen skiner, så därför blev det några röda härliga höstbilder på blad i förra veckan. Det känns som jag har utvecklats lite i alla fall under sommaren, men jag tycker mest att det är kul att se en liten förbättring.

Förresten hittade ett mail i min inkorg från JP. "Har du möjlighet att göra en artikel om en välgörenhetskonsert i Mullsjö, arrangörerna heter Sofia Larsson och Emma Ljung?" Hallå, det är jag som har anordnat den, för det andra ska man väl vara objektiv? Haha, var ju inga från JP där, vilket förvånade mig en aning men vad spelar det för roll. Jag är sjukt nöjd med konserten och det är skoj att de bara tog upp det i alla fall. Men visst det var surt att JP inte gjorde en artikel om det.

Snart blir det Engelska och sen blir det hem och plugga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0