Glömsk?

Någon live uppdatering från Göteborg blev det inte. Men jag och David hade fullt upp där och vi hann precis med allt som vi planerade. Jag tänkte slänga in ett ordentligt inlägg senare ikväll med bilder från hotellet och vårt rum. Så det är något att lägga i åtanke.

Jag känner att mitt huvud har tappat all kontroll på vad som behövs göras. Jag har ingen aning om vad vi har i skolan och vissa saker som ska vara färdiga. Allt som finns i mitt huvud som har med skolan att göra är konserten, så det ska verkligen bli skönt när man kan lägga de tankarna vid sidan och bara fokusera på skolan sedan. Jag ska ändå göra mitt bästa i skolan, det måste jag se till. Jag är som tur inte ensam med detta problem. Emma har exakt detsamma svårigheterna som jag, men jag och Emma vi stöttar varandra så det ska la gå ändå.

Ikväll är det återigen Biggest Loser på tv. Ser lätt fram emot det. Hoppas bara att jag blir klar med vissa saker innan som att baka och plugga till svenska talet. Nu ska jag återgå till min håltimma för att plugga vidare med det som jag har missat att vi har, suck.


Jag och Emma, det är dessutom samma bild som vi har på vår broschyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0