Kakbak

Ja, som ni väl såg blev inte uppdateringen som tänkt igår. För jag hade fullt upp med kakbak till konserten. Jag bakade 202 stycken kolakakor. Stod i köket från klockan fyra på eftermiddagen till klockan halv åtta. Sedan blev det att snabblaga en nyttig pizza till Biggest Loser. Så att säga blev inte som tänkt.

Idag blir det nog inte mycket till uppdatering överhuvudtaget. Efter skolan sticker jag hem och sedan åker jag in till jkpg för att sedan åka till Huskvarna för att hämta upp broschyrerna som min snälla farbror har fixat åt oss. Har 15 gator kvar att dela ut till och det borde nog gå hyffsat så snabbt.

På lördag smäller det, för då kommer allt mitt och Emmas arbete vara sig värt. Så se till nu att dyka upp. Lördag kl. 16.00 är det konsert i Missionskyrkan i Mullsjö som gäller!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0