Mycket att tänka på

Helgen har varit rätt lugn och för en gångs skull kan både jag och David andas ut en smula. Vi har båda två varit hyperstressade de senaste veckorna för att äntligen känna att det är lugnt, att vi hinner med allt vi vill. Igår blev det faktiskt en eftermiddag på IKEA. Jag känner på mig att affärer som IKEA kommer bli mitt och Davids andra hem innan vi flyttar, vilket jag inte är jätte taggad på med tanke på hur mycket jag avskyr att shoppa. Men på sätt och vis är det faktiskt roligt att kolla ut allt som vi behöver köpa. Jag har liksom aldrig tänkt på egentligen vad som faktiskt behövs som konservöppnare, disktrasa och diskställ.

Jag är väldigt lycklig. David och jag har delat så otroligt mycket med varandra under detta år som har gått att jag faktiskt inte minns riktigt hur det var utan honom. Det som jag minns var att jag inte var alls lika glad som jag är nu. Men det känns nu som att jag inte vill ha en framtid utan honom och jag tycker att det ska kännas så med tanke på att vi ska snart flytta ihop.

Ska jobba lite nu. Behöver få en del klart innan deadline. Har ju några timmar på mig i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0