Nervös med stort S

Jag inser nu att jag kommer inte vara ledig i helgen. Jag har hållt på sedan klockan halv fyra med att ordna till konserten, är fortfarande inte klar och klockan är typ tjugo i tio. Imorgon kommer hela lördagen gå åt till att fixa konserten. Det kommer verkligen vara en lättnad när det är över men jag ser verkligen fram emot morgondagen också.

Om jag ska vara ärlig så är jag sjukt nervös inför detta. Jag hoppas verkligen på att det kommer mycket människor så att allt vårt arbete är mödan värd. Jag menar klockan halv tio skickade jag iväg min snälla pojkvän för att köpa lite mer ingredienser. Jag och Emma har gått ut med mängder av broschyrer till alla villor i hela Mullsjö. Vi har bakat fyra sorters kakor varav beräknad för typ 200 stycken människor. Detta måste gå rätt till. Hoppas på det i alla fall.

Nu är nog min paus över och det är dags att återgå till bakningen. Jag håller tummarna inför imorgon! Det får ni också göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0