Novemberlovet uppbokat?

Nu har jag äntligen tagit huvudet ovanför sanden och bokat halkbanan. Jag hoppas på att det går bra, känns i alla fall bra att ha det bokat. Nu finns det liksom ingen återvändo. Jag ska för sjutton gubbar också ha mitt körkort snart! Det ska jag se till!

Novemberlovet är nu fullspäckat i alla fall. Det ska jag tillägna åt att rensa ut mitt nuvarande rum, antar att brossan ska flytta ner sen så det är väl lika bra att byta rum redan då? Får prata med honom om det senare antar jag. Kanske på så sätt kan få lite hjälp? Man får hoppas på det.

Snart ska en ullaredsresa bokas in också. I mitten av november är det sagt, så det får det bli. Får väl reda ut ett datum ikväll också antar jag. Hemskt vad peppad jag är nu? Fira det med lite historia kanske? Japp det gör vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0