Nu vet vi!

Igår fick vi veta... Igår bestämde vi oss för hur vi skulle göra. Så om några få timmar åker jag in till Jönköping för att se till så att det verkligen blir av. Ni som inte vet undrar säkert vad det är som vi har bestämt oss för. Vilket inte borde vara så svårt att lista ut.

I alla fall fick vi tag på vår framtida hyresvärd Bygginvest för att ta reda på den där bostadsansökan hur den hade gått och så. Hon kunde med glädje tala om för oss att vi får lägenheten på Rosenlund om vi vill ha den. Så efter skolan åker jag in och möter upp David för att skriva på kontraktet. Så om inom några månader ska jag bli äkta Jönköpingsbo och sambo till min älskade David.

Jag misstänker att jag kommer att spara en hel del tid på det, men det vet jag givetvis inte helt hundra. Bra bussförbindelser, när till vätterstranden och en hyffsat stor lägenhet så jag är ganska så nöjd, jajamän. Så jag väntar med spänning på att Syon ska komma tillbaka så att jag kan kolla upp om jag får ett skolkort redan denna terminen eftersom jag kommer flytta innan årets slut, men det återstår att se.





Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis, hoppas ni kommer att trivas i lägenheten. Vi kommer givetvis på söndagsmiddag varje helg sedan... ;)

2010-10-12 @ 15:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0