Torsdagen

En enda skoldag kvar till innan lovet inleds. Idag fick vi klart besked om att min ena lärare skulle sluta. Rent spontant så känns det dötrist och så fruktansvärt omotiverande eftersom jag trivs så otroligt bra med henne. Jag tror att hon sa att vi skulle få träffa vår nya lärare redan imorgon så jag hoppas på att jag får en bra bild av denna människa direkt. Men oavsett vilket så tänker jag ta lovet och sörja den läraren som ska lämna och sen efter lovet ta nya riktiga tag.

Provet gick väl okej, jag känner ändå att jag gjorde mitt bästa och sen får vi se hur långt det räcker. Ska fortsätta med kvällsbestyren innan sängen. Hade ju lite problem att komma iväg i morses så kanske borde lägga mig en smula tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0