Vår blivande lägenhet

Idag var jag, David och mamma på Rosenlund för att mäta och kolla på vår blivande lägenhet. Känns otroligt bra att flytta dit, jag är säker på att jag kommer att trivas riktigt bra där. Jag längtar verkligen tills helgen då vi ska kolla ordentligt på soffor och kanske till och med köpa en. Men det får vi givetvis vänta och se hur det blir. Jag har verkligen sett fram emot att fixa allt tills vi flyttar ihop, vilket kanske är tur med tanke på hur mycket vi har i skolan just nu. I ärlighetens namn så tror jag inte att jag hade klarat ut det annars, stressen hade nog slagit mig hårt annars precis som den gjorde förra året. Men jag är glad för att jag inte har hamnat på den vägen igen.

Här kommer lite bilder från vår blivande lägenhet. Dock har vi inte bilder från alla rum som köket, hallen och toaletter. Men bilderna är inte de bästa, så bättre bilder får komma upp när vi väl flyttar in och har tid och chans till det.


Sovrummet. Han som bor håller på att flytta, därför är allt lite rörigt.


Vardagsrummet. Det är han som bor där som är på bilden.


Matrummet. Han håller som sagt på att flytta så därför är det så stökigt. Men det blir fint sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0