2 skolveckor avklarade

Efter idag har jag gått två hela skolveckor i trean. Ganska så nice att det går så pass snabbt. Men ändå kan jag inte låta bli att känna en stress. En stress över vart jag ska ta vägen sen. Även om jag har en lång bit kvar.

Men snart blir det helg, på riktigt. Under hela sommarlovet har helgen bara varit en del av veckan. Jag har varken riktigt sett fram emot den eller tyckt att den har varit tråkig. Men nu ser jag verkligen fram emot den. Dessutom är det rätt så härligt att sluta vid tio över ett. Lite surt att jobba på en fredag sen bara, men det går bra.

Nu ska jag försöka äta lite frukost innan jag beger mig till kära Mullsjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0