8 o'clock in the morning

Idag blev det en tidig dag i skolan. Tro det eller ej, men jag är faktiskt här över en timme tidigt. På sätt och vis är det rätt skönt, lär ju inte precis komma försent. Men stackars David fick vänta på mig i hela 7 minuter för att jag skulle bli klar så att han kunde åka till jobbet, taskigt läge.

På schemat idag står det engelska psykologi och geografi. Emma är fortfarande sjuk, men jag hoppas på att hon kryar på sig så att hon kommer imorgon. Vill nämligen inte gå själv till grundskolan och hämta grejer till konserten som förresten ska hållas den 9 oktober kl. 16.00. Så nu är det bara att skriva upp den dagen till vår konsert.

Igår fick vi dessutom veta att vi har fått något virus på skolan, vilket innebär att våra datorer ska genomsökas efter virus. Kanske borde ha säkerhetskopierat allt till min externa hårddisk igår, men tänkte jag på det då? En snabbis, sen slog jag bort tanken för stunden och nu är jag här i skolan utan att ha säkerhetskopierat mina saker. Roligt! Får hoppas att han tar det imorgon istället.


Emma, krya på dig. Det är tråkigt i skolan utan dig... <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska försöka bli frisk fort<3 men tror jag kommer imorgon iaf :)

2010-09-07 @ 14:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0