biomys och en promenix



Ikväll var vi som sagt på filmfestivalen och kollade på "The kids are all right". Men vi åkte dit i väldigt god tid för att köpa biljetter och den killen som sitter i kassan säger till David "David LOUTONEN är de va? Och jag tänkte att David hade förbokat i alla fall. (notera felstavningen på Davids efternamn. Han bytte faktiskt plats på U:et och O:et). I alla fall kände David inte igen den där snubben, men sen visade det sig att han och David hade spelat dator tillsammans för en massa år sedan. Davids ursäkt till varför han inte kände igen honom var att han hade ändrats så mycket. Igen acceptabel ursäkt enligt mig!

Innan filmen gick vi en promenad också då vi skulle fått vänta i nästan en timme. Så vi gick bort till piren och vände, väldigt mysigt. David passade faktiskt på att ta den fin, fina bilden som är där uppe. Själv var jag avis på att jag lämnade min kamera här hos David. Fast jag hade ändå inte orkat ha med den och bära på. Ingen bra ursäkt det heller då man har en stark pojkvän som jag har.

Filmen var helt suverän. Mycket bättre än mina förväntningar. Lätt sevärd! Den var ju en amerikansk film och  visst det märktes men samtidigt var den inte helt förutsägbart som de flesta amerikanska filmerna är. Så att säga var både jag och David otroligt nöjda efteråt. Dock hade det varit ännu bättre om vi inte hade suttit bredvid ett par som käkar illaluktande torkade bacon till filmen. Usch, vilken stank alltså. Men jag ska inte klaga, för jag har haft världens bästa kväll med min pojk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0